Λειτουργικότητα

Ακολουθεί αναλυτική επεξήγηση όλων των "μηχανισμών" και των όρων που πρέπει να γνωρίζουν οι παίκτες, προκειμένου να κατανοήσουν το πως λειτουργούν τα σενάρια "Fight2Survive". Σημειώνεται πως κάποιοι από τους μηχανισμούς (π.χ. Airdrops) μπορεί να μην χρησιμοποιούνται σε όλα πεδία. Η διοργάνωση θα διευκρινίζει πριν από κάθε παιχνίδι ποιοι θα είναι ενεργοί.

Backstory Παίκτη

Κάθε παίκτης στο F2S αναλαμβάνει το ρόλο ενός χαρακτήρα. Οι περισσότεροι παίκτες παίζουν χαρακτήρες που, πριν λάβουν μέρος στο F2S, ήταν απλοί πολίτες. Κάποιοι όμως από κάθε ομάδα (το πόσοι εξαρτάται από το συνολικό αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν κάθε φορά), μπορούν να υποδυθούν χαρακτήρες με λίγο διαφορετικό "πρότερο βίο" άρα και ρόλο. Οι ρόλοι αυτοί διαφοροποιούν τον "οπλισμό" του παίκτη αλλά και το τι μπορεί να κάνει κατά τη διάρκεια του σεναρίου:

  • Εx-Military: Assault Rifle και περιορισμένη χρήση grenades.
  • Convict: Ένα ή δύο sidearms/shotgun. Μπορεί να "αφοπλίζει" παγιδευμένες φωλιές.
  • Medical Personnel: Ένα sidearm μόνο. Μπορεί να κάνει "Combat Heal" σε συμπαίκτες του, περιορισμένο αριθμό φορών.
  • Civilian: Assault Rifle και sidearm.

Οι "non-civilian" ρόλοι δίνονται σε άτομα επιλεγμένα από τη διοργάνωση, μετά το κλείσιμο της περιόδου δήλωσης συμμετοχών. Ανάλογα με το backstory του, ο παίκτης λαμβάνει και την αντίστοιχη Κάρτα Παίκτη.  

Κάρτα Παίκτη

Πριν την έναρξη του σεναρίου, στον παίκτη δίνεται η "Κάρτα Παίκτη" του. Στο επάνω τμήμα του μπροστινού της μέρους υπάρχει ένα πεδίο στο οποίο ο παίκτης συμπληρώνει το όνομα ή το ψευδώνυμό του και ακριβώς από κάτω, αριθμημένες κουκκίδες από το 1 έως το 16, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το πόσες φορές έχει δεχθεί hit ο παίκτης (περισσότερα παρακάτω). Στο πίσω μέρος της κάρτας σημειώνονται από διαιτητή, αμέσως μετά τη μέτρησή τους, τα fps του οπλισμού του παίκτη.

 

Κάρτες "Heal"

Κάθε κάρτα Heal αντιπροσωπεύει ουσιαστικά μία επιπλέον "ευκαιρία"  για τον εκάστοτε παίκτη: Αν επιστρέψει έχοντας δεχθεί hit στο respawn του και είτε αυτός, είτε η ομάδα του έχουν διαθέσιμη Heal Card, μπορεί να ξαναμπεί άμεσα στο παιχνίδι, δίνοντας την κάρτα στον διαιτητή που βρίσκεται στο σημείο. Οι ομάδες (και κατά συνέπεια οι παίκτες) μπορούν να αποκτήσουν heal cards με δύο τρόπους:

  • Να βρουν "φωλιά" σε κάποιο σημείο του πεδίου και να την επιστρέψουν στο respawn. Κάθε φωλιά αντιστοιχεί σε 2 κάρτες Heal.
  • Να ανταλλάξουν κάρτες token με το διαιτητή που βρίσκεται στο respawn της ομάδας τους.

 

Κάρτες "Token"

Ίσως το πιο πολύτιμο "εφόδιο" καθώς λειτουργούν ουσιαστικά ως το "νόμισμα" του σεναρίου. Ο μόνος τρόπος απόκτησής τους είναι ο εντοπισμός φωλιών στο πεδίο. Οι token cards μπορούν να ανταλλαχθούν από τον αρχηγό της ομάδας, με τον διαιτητή που βρίσκεται στο respawn της  με τις εξής "ισοτιμίες":

  • 1 Κάρτα Token = 2 Κάρτες Heal για την ομάδα.
  • 4 Κάρτες Token = 1 "πακέτο" (250BBs) για την ομάδα.
  • 4 Κάρτες Token = 5 επίδεσμοι για medic της ομάδας (βλέπε "Combat Heal")

 

Σύστημα Hit-Respawn

Ανεξαρτήτως του που βρίσκεται και του ποιος τον πέτυχε, ο εκάστοτε παίκτης είναι υποχρεωμένος, όταν δεχθεί hit ή silent kill, να επιστρέψει στο respawn του, εκτός αν υπάρχει φίλιος medic και μπορεί να του κάνει "Combat Heal". Μόλις φθάσει εκεί, δίνει την Κάρτα Παίκτη του στον διαιτητή που βρίσκεται στο σημείο και εκείνος με τη σειρά του, διακορεύει την αμέσως επόμενη κουκίδα (ή την πρώτη αν είναι η πρώτη φορά που ο παίκτης δέχθηκε hit). Από και πέρα, υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:

  • Αν η κουκκίδα της Κάρτας Παίκτη που μόλις διακορεύτηκε ήταν κόκκινη, ο παίκτης εισέρχεται άμεσα εκ νέου στο παιχνίδι.
  • Αν η κουκκίδα ήταν λευκή και ο παίκτης ή η ομάδα του έχουν στη διάθεσή τους Heal Card, η κάρτα καταστρέφεται από το διαιτητή και ο παίκτης εισέρχεται άμεσα στο παιχνίδι.
  • Αν η κουκκίδα ήταν λευκή και ούτε ο παίκτης, ούτε η ομάδα του έχουν Heal Card, ο παίκτης περιμένει στο respawn έως ότου η ομάδα του αποκτήσει Heal Card.

 

Combat Heal

Οι medics (και μόνον αυτοί) έχουν το  δικαίωμα να επαναφέρουν έναν χτυπημένο συμπαίκτη τους στη "μάχη" χωρίς να χρειαστεί ο παίκτης να επιστρέψει στο respawn του και χωρίς να καταναλωθεί Heal Card της ομάδας του. Κάθε medic ξεκινά με 5 επιδέσμους στην κατοχή του. Όταν εντοπίσει χτυπημένο συμπαίκτη του, μπορεί να τον προσεγγίσει και να του περάσει έναν εκ των επιδέσμων, εφόσον ο χτυπημένος παίκτης δεν έχει ήδη δεχθεί Combat Heal (δηλαδή δεν έχει ήδη περασμένο άλλο επίδεσμο επάνω του). Ο παίκτης θεωρείται και πάλι ενεργός από το σημείο που χτυπήθηκε. ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν ο παίκτης δεχθεί hit έχει την επιλογή να κάνει άμεσα bleed out ή να περιμένει για combat heal φωνάζοντας δυνατά "medic". Αν κάνει  bleed out και ξεκινήσει να επιστρέφει στο respawn της ομάδας του, δεν μπορεί πλέον να δεχθεί combat heal. 

Όταν ο παίκτης που δέχθηκε combat heal δεχθεί ξανά hit, επιστρέφει άμεσα στο respawn του (καθώς δεν μπορεί να δεχθεί δεύτερο combat heal) και όταν φτάσει εκεί, αφαιρεί τον επίδεσμο και τον παραδίδει στον διαιτητή. Για να ξαναμπεί στο παιχνίδι, απαιτείται η κατανάλωση μίας heal card (όπως πάντα). Ο  medic μπορεί να ανανεώσει τον αριθμό των επιδέσμων που μπορεί να χρησιμοποιήσει, ανταλλάσσοντας token cards με τον διαιτητή στο respawn της ομάδας του, εφόσον έχει χρησιμοποιήσει και τους 5 διαθέσιμους επιδέσμους που έχει επάνω του.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Oι medics δεν μπορούν να κάνουν combat heal τον εαυτό τους. Μπορούν όμως να δεχθούν από άλλο  medic της ομάδας τους (αν υπάρχει).

 

Σύστημα Ανεφοδιασμού

Όπως αναφέρεται και στην ενότητα των κανόνων, οι παίκτες δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους δικές τους BBs. Στη διάθεσή τους έχουν μόνο τον αρχικό φόρτο (25BBs) που τους παρέχεται  από τη διοργάνωση πριν την έναρξη του σεναρίου και προκειμένου να αποκτήσουν επιπλέον BBs πρέπει αυτοί ή οι συμπαίκτες τους να εντοπίσουν κάποια από τις φωλιές (περισσότερα παρακάτω) που βρίσκονται διάσπαρτες στο πεδίο. Η ανταλλαγή BBs με τους συμπαίκτες επιτρέπεται και είναι απόλυτα θεμιτή: Η επικράτηση σε ένα σενάριο Fight2Sruvive προϋποθέτει ομαδική προσπάθεια.

 

Φωλιές

Πρόκειται ουσιαστικά για τις θέσεις όπου βρίσκονται τα εφόδια που μπορούν να διεκδικήσουν οι παίκτες. Έχουν χαρακτηριστικό σχήμα και χρώμα ώστε οι περισσότερες από αυτές να είναι σχετικά ευδιάκριτες. Κάθε φωλιά αντιπροσωπεύει ένα πακέτο με BBs, δύο κάρτες Token και δύο κάρτες Heal. Τα εφόδια αυτά τα αποκτά και τα κατοχυρώνει η ομάδα (δεν είναι διεκδικήσιμα από τους αντιπάλους) μόνο εάν ένας εν ζωή παίκτης της, φέρει τη φωλιά στο respawn της ομάδας. Αν ενώ μεταφέρει τη φωλιά ο παίκτης δεχθεί hit, αφήνει τη φωλιά στο σημείο που χτυπήθηκε και επιστρέφει στο respawn του. Τη φωλιά στη συνέχεια μπορεί να σηκώσει είτε φίλιος, είτε αντίπαλος παίκτης. Οι φωλιές (ένας παίκτης μπορεί να μεταφέρει κάθε στιγμή μόνο μία φωλιά) μεταφέρονται από τους παίκτες στο ένα χέρι (το σχήμα και το μέγεθός τους επιτρέπουν την εύκολη μεταφορά τους) και όχι σε κάποια θήκη/σακίδιο. Ο παίκτης που μεταφέρει φωλιά διατηρεί το δικαίωμα χρήσης του sidearm του.

 

Παγιδευμένες Φωλιές

Πέρα από τις "κανονικές" φωλιές που βρίσκονται στο πεδίο, υπάρχουν και λίγες "παγιδευμένες φωλιές" οι οποίες ξεχωρίζουν καθώς είναι πορτοκαλί χρώματος και φέρουν φωτεινή σήμανση η οποία αναβοσβήνει. Οι φωλιές αυτές είναι παγιδευμένες με εκρηκτικά και ο μόνος που μπορεί να τις φέρει επιτυχώς στο respawn της ομάδας του, είναι παίκτης με ρόλο Convict. Σε περίπτωση που άλλος παίκτης της ομάδας προσεγγίσει το respawn του με παγιδευμένη φωλιά στα χέρια του, η φωλιά θεωρείται πως εκρηγνύεται και η ομάδα χάνει αριθμό heal cards ίσο με τον αριθμό των εν ζωή παικτών που βρίσκονται για οποιοδήποτε λόγο εκείνη τη στιγμή στο respawn (είτε έχουν κάνει respawn και ξαναμπαίνουν, είτε πήγαν για διάλειμμα, ανεφοδιασμό κλπ). 

Οι παγιδευμένες φωλιές αποφέρουν τα διπλάσια εφόδια στην ομάδα που θα καταφέρει επιτυχώς να τις μεταφέρει στο respawn της με κάποιον Convict.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τις παγιδευμένες φωλιές μπορεί να τις μεταφέρει ο οποιοσδήποτε παίκτης σε οποιοδήποτε σημείο του "ενεργού" πεδίου και στη συνέχεια να τις δώσει σε κάποιον convict της ομάδας του, ώστε να τις μεταφέρει με ασφάλεια στο respawn του. Οι φωλιές αυτές είναι "επικίνδυνες" μόνο αν "μπουν" στο respawn από άτομο που δεν έχει ρόλο Convict.

 

Death Squad

Ολιγάριθμη ομάδα παικτών  με χαρακτηριστική ενδυμασία που κυκλοφορούν στο πεδίο και είναι εχθρικοί και με τις δύο κύριες παρατάξεις του σεναρίου. Τα μέλη του Deathsquad κινούνται αργά και δεν βγαίνουν εκτός παιχνιδιού με απλά "hits". Όταν δεχθούν hit από BB, ακινητοποιούνται για 10 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επανέρχονται από το σημείο που βρισκόταν. Προκειμένου να απομακρυνθούν από το παιχνίδι (για μικρό χρονικό διάστημα) πρέπει κάποιος παίκτης  να τους κάνει silent kill ή να τους ακουμπήσει ενώ έχουν χτυπηθεί από BB και παραμένουν ακινητοποιημένοι. Και στις δύο περιπτώσεις, ο παίκτης που καταφέρνει το καίριο πλήγμα ανταμείβεται με μία φωλιά την οποία μεταφέρει επάνω του κάποιο μέλος του Deathsquad (για την οποία ισχύει ο,τι ισχύει και για τις κανονικές φωλιές). Επιπλέον, τα μέλη του Death Squad απομακρύνονται από το παιχνίδι εάν ένας ex-military παίκτης τους πετάξει επιτυχώς χειροβομβίδα. Σε αυτή την περίπτωση, ο παίκτης δεν παίρνει κάποια ανταμοιβή, πέρα της ηθικής ικανοποίησης. Σε περίπτωση που χτυπηθούν "θανάσιμα" με έναν από τους παραπάνω τρόπους, τα μέλη του Deathsquad παραμένουν εκτός πεδίου για μικρό χρονικό διάστημα και εισέρχονται εκ νέου, από διαφορετικό σημείο από αυτό στο οποίο χτυπήθηκαν.

 

Airdrops

Σε τυχαίες στιγμές εντός του παιχνιδιού, τα μέλη της υποτιθέμενης "ελίτ" που διοργανώνει το reality show, μπορεί να επιλέξει να "ανάψει" τα αίματα, ρίχνοντας ένα airdrop στο πεδίο της μάχης. Το airdrop είναι ουσιαστικά μία (ή δύο) ακόμα φωλιά. H είσοδός του στο παιχνίδι σηματοδοτείται από καπνογόνο που ανάβει η διοργάνωση, το οποίο έχει χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Το καπνογόνο σηματοδοτεί ζώνη ρίψης, επομένως όταν σβήσει το καπνογόνο, το airdrop βρίσκεται κοντά στο σημείο που ήταν αναμμένο και όχι ακριβώς στο ίδιο σημείο.