Λειτουργικότητα

Ακολουθεί αναλυτική επεξήγηση όλων των "μηχανισμών" και των όρων που πρέπει να γνωρίζουν οι παίκτες, προκειμένου να κατανοήσουν το πως λειτουργούν τα σενάρια "Fight2Survive". Σημειώνεται πως κάποιοι από τους μηχανισμούς (π.χ. Airdrops) μπορεί να μην χρησιμοποιούνται σε όλα πεδία. Η διοργάνωση θα διευκρινίζει πριν από κάθε παιχνίδι ποιοι θα είναι ενεργοί.

Backstory Παίκτη

Κάθε παίκτης στο F2S αναλαμβάνει το ρόλο ενός χαρακτήρα. Οι περισσότεροι παίκτες παίζουν χαρακτήρες που, πριν λάβουν μέρος στο F2S, ήταν απλοί πολίτες. Κάποιοι όμως από κάθε ομάδα (το πόσοι εξαρτάται από το συνολικό αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν κάθε φορά), μπορούν να υποδυθούν χαρακτήρες με λίγο διαφορετικό "πρότερο βίο" άρα και ρόλο. Οι ρόλοι αυτοί διαφοροποιούν κυρίως τον αρχικό φόρτο των συγκεκριμένων παικτών και είναι οι εξής:

  • Ex-Law Enforcement: 40ΒΒs, 1 ζωή.
  • Εx-Military: 25BBs, 2 ζωές, δικαίωμα χρήσης χειροβομβίδας.
  • Convict: 15ΒΒs, 3 ζωές.
  • Medical Personnel: 10ΒΒs, 2ζωές, 2 Κάρτες Heal

Οι "non-civilian" ρόλοι δίνονται με σειρά προτεραιότητας σε όσους το ζητήσουν, πριν τις μετρήσεις των fps. Μόλις δοθούν όλοι, οι υπόλοιποι παίκτες συμπληρώνουν ως "civilians". Ανάλογα με το backstory του, ο παίκτης λαμβάνει και την αντίστοιχη Κάρτα Παίκτη.
 

Κάρτα Παίκτη

Πριν την έναρξη του σεναρίου, στον παίκτη δίνεται η "Κάρτα Παίκτη" του. Στο επάνω τμήμα του μπροστινού της μέρους υπάρχει ένα πεδίο στο οποίο ο παίκτης συμπληρώνει το όνομα ή το ψευδώνυμό του και ακριβώς από κάτω, αριθμημένες κουκκίδες από το 1 έως το 16, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το πόσες φορές έχει δεχθεί hit ο παίκτης (περισσότερα παρακάτω). Στο πίσω μέρος της κάρτας σημειώνονται από διαιτητή, αμέσως μετά τη μέτρησή τους, τα fps του οπλισμού του παίκτη.

 

 

Κάρτες "Heal"

Κάθε κάρτα Heal αντιπροσωπεύει ουσιαστικά μία επιπλέον "ευκαιρία"  για τον εκάστοτε παίκτη: Αν επιστρέψει έχοντας δεχθεί hit στο respawn του και είτε αυτός, είτε η ομάδα του έχουν διαθέσιμη Heal Card, μπορεί να ξαναμπεί άμεσα στο παιχνίδι, δίνοντας την κάρτα στον διαιτητή που βρίσκεται στο σημείο. Οι ομάδες (και κατά συνέπεια οι παίκτες) μπορούν να αποκτήσουν heal cards με δύο τρόπους:

  • Να τις βρουν σε κάποιο σημείο του πεδίου.
  • Να ανταλλάξουν κάρτες token με το διαιτητή που βρίσκεται στο respawn της ομάδας τους.

Από τη στιγμή που ένας παίκτης θα αποκτήσει κάποια κάρτα Heal, την κατοχυρώνει για την ομάδα του και μπορεί είτε να τη μεταφέρει επάνω του, είτε να την αφήσει στο respawn του, ώστε να τη χρησιμοποιήσει κάποιος συμπαίκτης του. Ακόμα και αν χτυπηθεί ενώ τις μεταφέρει, δεν παραδίδει τις συγκεκριμένες κάρτες στον αντίπαλο.

 

 

Κάρτες "Token"

Ίσως το πιο πολύτιμο "εφόδιο" καθώς λειτουργούν ουσιαστικά ως το "νόμισμα" του σεναρίου. Ο μόνος τρόπος απόκτησής τους είναι ο εντοπισμός τους στο πεδίο. Σε αντίθεση με τις κάρτες Heal, οι συγκεκριμένες κάρτες κατοχυρώνονται μόνο εάν ένας "ζωντανός" παίκτης τις μεταφέρει στο respawn της ομάδας του. Σε περίπτωση που χτυπηθεί ενώ τις μεταφέρει, είναι υποχρεωμένος να περιμένει για 30 δευτερόλεπτα στη θέση που χτυπήθηκε, έχοντας τις κάρτες έτοιμες προς παράδοση στον πρώτο παίκτη που θα τον πλησιάσει, είτε αυτός είναι φίλιος, είτε αντίπαλος. Εάν παρέλθουν τα 30 δευτερόλεπτα, κάνει bleed out, επιστρέφει στο respawn του και κατοχυρώνει τις κάρτες για την ομάδα του.

Οι token cards μπορούν να ανταλλαχθούν από τον αρχηγό της ομάδας, με τον διαιτητή που βρίσκεται στο respawn της  με τις εξής "ισοτιμίες":

  • 1 Κάρτα Token = 2 Κάρτες Heal για την ομάδα.
  • 4 Κάρτες Token = 1 "πακέτο" (250BBs) για την ομάδα.
  • 15 Κάρτες Token = Ενεργοποίηση "Death Squad" για δέκα (10) λεπτά.

 

 

Σύστημα Hit-Respawn

Ανεξαρτήτως του που βρίσκεται και του ποιος τον πέτυχε, ο εκάστοτε παίκτης είναι υποχρεωμένος, όταν δεχθεί hit ή silent kill, να επιστρέψει στο respawn του (ακόμα και αν έχει κάρτα Heal επάνω του). Μόλις φθάσει εκεί, δίνει την Κάρτα Παίκτη του στον διαιτητή που βρίσκεται στο σημείο και εκείνος με τη σειρά του, διακορεύει την αμέσως επόμενη κουκίδα (ή την πρώτη αν είναι η πρώτη φορά που ο παίκτης δέχθηκε hit). Από και πέρα, υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις:

  • Αν η κουκκίδα της Κάρτας Παίκτη που μόλις διακορεύτηκε ήταν κόκκινη, ο παίκτης εισέρχεται άμεσα εκ νέου στο παιχνίδι.
  • Αν η κουκκίδα ήταν λευκή και ο παίκτης ή η ομάδα του έχουν στη διάθεσή τους Heal Card, η κάρτα καταστρέφεται από το διαιτητή και ο παίκτης εισέρχεται άμεσα στο παιχνίδι.
  • Αν η κουκκίδα ήταν λευκή και ούτε ο παίκτης, ούτε η ομάδα του έχουν Heal Card, ο παίκτης περιμένει στο respawn έως ότου η ομάδα του αποκτήσει Heal Card.

 

 

Σύστημα Ανεφοδιασμού

Όπως αναφέρεται και στην ενότητα των κανόνων, οι παίκτες δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους δικές τους BBs. Στη διάθεσή τους έχουν μόνο τον αρχικό φόρτο (25BBs) που τους παρέχεται  από τη διοργάνωση πριν την έναρξη του σεναρίου και προκειμένου να αποκτήσουν επιπλέον BBs πρέπει αυτοί ή οι συμπαίκτες τους να εντοπίσουν κάποια από τις φωλιές (περισσότερα παρακάτω) που βρίσκονται διάσπαρτες στο πεδίο. Από τη στιγμή που ένας παίκτης θα πάρει υπό την κατοχή του ένα πακέτο με BBs, το κατοχυρώνει για την ομάδα του και δεν το χάνει αν δεχθεί hit. Η ανταλλαγή BBs με τους συμπαίκτες επιτρέπεται και είναι απόλυτα θεμιτή: Η επικράτηση σε ένα σενάριο Fight2Sruvive προϋποθέτει ομαδική προσπάθεια.

 

 

Φωλιές

Πρόκειται ουσιαστικά για τις θέσεις όπου βρίσκονται τα εφόδια που μπορούν να διεκδικήσουν οι παίκτες. Έχουν χαρακτηριστικό σχήμα (ουσιαστικα μισός κύβος) και χρώμα (κίτρινες-μαύρες ρίγες) ώστε οι περισσότερες από αυτές να είναι σχετικά ευδιάκριτες. Κάθε φωλιά περιέχει ένα πακέτο με BBs, δύο κάρτες Token και δύο κάρτες Heal. Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο πως σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα εφόδια, οι κάρτες Token κατοχυρώνονται μόνο εάν επιστραφούν από "ζωντανό" παίκτη στο respawn της ομάδας του.

 

 

Death Squads

Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της ένα Death Squad: Παίκτες με χαρακτηριστική ενδυμασία που παραμένουν σε αναμονή στο respawn της ομάδας, έως ότου ενεργοποιηθούν. Η ενεργοποίησή τους γίνεται με τη "χρήση" 15 Καρτών Token και διαρκεί για δέκα λεπτά, από τη στιγμή της πρώτης επαφής με μέλη της αντίπαλης ομάδας. Τα μέλη των deathsquads κινούνται αργά και δεν βγαίνουν εκτός παιχνιδιού με απλά "hits". Όταν δεχθούν hit από BB, ακινητοποιούνται για 10 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επανέρχονται από το σημείο που βρισκόταν. Προκειμένου να απομακρυνθούν από το παιχνίδι (μέχρι την επόμενη ενεργοποίησή τους) πρέπει παίκτης της αντίπαλης ομάδας να τους κάνει silent kill ή να τους ακουμπήσει ενώ έχουν χτυπηθεί από BB και παραμένουν ακινητοποιημένοι. Και στις δύο περιπτώσεις, ο παίκτης που καταφέρνει το καίριο πλήγμα ανταμείβεται με ένα "πακέτο" BBs για το οποίο ισχύουν οι ίδιοι κανόνες με τα πακέτα που βρίσκονται στις φωλιές.

 

 

Airdrops

Σε τυχαίες στιγμές εντός του παιχνιδιού, τα μέλη της υποτιθέμενης "ελίτ" που διοργανώνει το reality show, μπορεί να επιλέξει να "ανάψει" τα αίματα, ρίχνοντας ένα airdrop στο πεδίο της μάχης. Το airdrop είναι ουσιαστικά ένα κιβώτιο πυρομαχικών το οποίο περιέχει αρκετά BBs, κάρτες Heal και κάρτες Token και είναι διεκδικήσιμο και από τις δύο ομάδες. H είσοδός του στο παιχνίδι σηματοδοτείται από καπνογόνο που ανάβει η διοργάνωση. Μετά τον εντοπισμό ενός airdrop οι παίκτες θα πρέπει να προσεγγίσουν το κιβώτιο και για να το ανοίξουν, θα πρέπει ένας από αυτούς να το κουβαλήσει στο respawn του. Κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του, ο παίκτης ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον οπλισμό του (θα χρειάζονται και τα δύο χέρια για τη μεταφορά). Σε περίπτωση που ο παίκτης χτυπηθεί, αφήνει το ammo box στο σημείο που χτυπήθηκε και επιστρέφει στο respawn του κανονικά. Το ammo box παραμένει διεκδικήσιμο και από τις δύο ομάδες. Όπου υπάρχει καπνός... υπάρχει και η ανάλογη επιβράβευση.